Pages

torsdag 29 december 2011

Smoothie mellis

Jag mår inte så bra idag...eller egentligen är det inget större fel på mig jag är bara helt otroligt trött, seg och önskar att jag slapp gå till jobbet i helgen. Har gått i morgonrocken hela dagen och myst för mig själv. Inga crazy illamåendes attacker heller, faktiskt inte några på flera dagar. Lucky me!! Jag är otroligt glad över att JULEN är slut, det värsta var julmaten. Visst jag åt några prinskorvar, köttbullar och till och med en gravlaxskiva. Men egentligen så kräktes jag inombords av bara tanken på julmat.

och nu är jag tok förkyld eller nåt.. och maken har troligen halsfluss.
GREAT


Smootie som mellis blir det idag. Det är nog det lättaste jag kan få i mig just nu.

2dl hallon - frysta
1 dl vanilj yoghurt
1/4 banan (liten bit med andra ord)
1dl apelsin juice
en skvätt mjölk.

MIXA!

MUMMS säger jag bara!

0 kommentarer: