Pages

onsdag 28 december 2011

Här kommer lite onödig info om mig ;)


SKOR: Just nu, Tmberland vinterkängor
SNEAKERS: Vita Converse
JEANS: Tiger, Acne & H&M
T-SHIRT: Vanliga t-shirts
UNDERKLÄDER: Älskar Hanky Panky's men H&M blir det för det mesta
VÄSKA: Min svarta från Longchamp
PLÅNBOK: DKNY en födelsedags presse från E & E.
SOLGLASÖGON: Ett par pilotisar från Korfu.
KLOCKA: En väldigt fin som jag fick när jag fyllde 25 av mamma & pappa.
SMYCKEN: Förlovningsringen & vigselringen har jag på mig jämt ;)
TV: Samsung
MOBILTELEFON: iPhone
MP3: iPhone
DATOR: Vit MacBook
SMINK: MAC & Make up store
ANSIKTSKRÄM: Estée Lauder
DEODERANT: Nivea
TANDKRÄM: Colgate
SCHAMPO/BALSAM: Barnängen =P
TVÅL: Ingen aning
PARFYM: Chanel - Coco Mademoiselle  Estée Lauder - Brasil dream & Viktor & Rolf - Flowerbomb
MINERALVATTEN: Loka Coconut
VIN: Rött
DRINK: Sura drinkar & med Malibu
BRÖD: Falurut
MAT: All time - Grillat!
GLASS: Vaniljglass med kolasås eller varm hjortronsylt.
GODIS: Chips
SÄNG: Ikea
LAKAN: Vita ;)
FRISÖRSALONG: Jag går till olika frisörer.
DAGSTIDNING: Nätet
MAGASIN: ELLE interiör.







Ganska rolig lista faktiskt som jag hittade hos Marie Serneholt ;)



0 kommentarer: