Pages

lördag 10 september 2011

Snart Söndag!

God Morgon!
Solen börjar gå upp, skönt att se den igen efter dagar av en massa regn. Det är jobbhelg som råder med bara en dag kvar! Som jag längtar till i morgon!!!! Jag har varit ensam sedan torsdag morgon då maken lämnade mig för London med jobbet, somliga har det bra minsann ;) Däremot flyger de hem på årsdagen av terroristattacken mot WTC, not so nice hoppas verkligen att inget händer - någonstans i världen!

Gårdagen blev väldigt stressigt. Efter att ha jobbat 12,5h så hade jag planerat in ett gympass: ARMAR. Även om det inte gick fullt så bra som jag hade tänkt mig så var jag helt slut! Kan ju också bero på att jag hade klivit upp tidigt & jobbat hela dagen, men ändå ;) Var inte hemma förrän halv nio och då var det bara att ställa sig vid spisen och börja laga mat! Kom inte i sängen förrän halv tio så idag är jag riktigt trött! Passar bra med sovmorgon imorgon :)

Kommer avsluta denna lördag med en mysig middag med kära E, båda våra män är borta på annat håll och vi båda jobbar så det passar utmärkt!


xoxo.

0 kommentarer: