Pages

tisdag 23 augusti 2011

Dag 2 Diet

Hoho!
Dag 2 idag med min diet. Igår gick det hyfsat bra, fuskade med en Yakipasta på jobbet bara för att pappa bjöd på lunch. Middagen när jag kom hem bestod av en Protein smoothie gjord på

Ca 2 dl blandade bär (jordgubbar, hallon, röda & svartavinbär)
1 skopa Whey FX-Hallon
1/2 burk kvarg
En skvätt Apelsin juice & mellan mjölk.

OCH den är grymt god! Borde nog byta till lättmjölk och lätt kvarg. Fixar det i morgon.

Detta har jag fått i mig IDAG hittills -
Frukost:
2 kokta Ägg
0,5 Avokado (stenhård så jag klarade bara av att äta halva)
30 g Whey FX med ca 2,5dl vatten.

Mellanmål:
ca 250g keso

Lunch:
Sallad gjord på Babyspenat, tomat, gurka, rivenmorot, paprika toppad med rapsolja, sesamfrön och lite citron.

Mellanmål 2:
ca 30g Whey FX med 2,5 dl vatten.
ca 250g Keso

0 kommentarer: