Pages

onsdag 23 mars 2011

Frukost

Passet igår gick så himla bra!

Körde mellan 2-5 set på varje övning, och ökade vikterna för varje set. Finns säkert nått fint ord när man tränar så men jag har ingen aning vad det korrekta namnet är.

I en triceps övning, Triceps Kickbacks , var det första gången jag provade och fick grym kontakt, bättre än någon annan triceps övning som jag har kört förut.
GOODIE!

Börjar den här dagen med en omelett frukost gjord på

4 st ägg, varav 1 äggula
2 dl mjölk
Basilika - hade ingen färsk hemma vilket jag helst föredrar men man tager vad man haver.
Några stänk Tabasco
1 st tomat
1/2 paprika
1 liten gullök
svartpeppar.
chilikrydda.


Solen är uppe och dagen spenderas med 2 söta vovvar, så det blir en morgon PW om en liten stund. Sen ska jag försöka få lite ordning här hemma innan klockan 4, då jag ska möta upp Babe vid gymet för ett BEN RUMPA VAD - pass, upplägg kommer senare. Tror banne mig att jag ska ta bussen in till stan den här gången, så jag ska leta fram en cykel också.
Tror den här dagen kommer bli riktigt bra!

TJING!

0 kommentarer: