Pages

tisdag 24 januari 2012

Godmorgon tisdag

Jag är alldeles för dålig på att uppdatera här, ska försöka bli bättre...

Tänkte skriva lite om mitt hälsotillstånd.
Jag är nu i vecka 12 man kan också säga 11+2 (idag). Illamåendet har gått över helt kan man säga, endast om jag har gått lite förlänge utan att ha ätit någonting kommer illamåendet tillbaka. Jag kämpar på med maten men det är svårt när jag är på jobbet och är hungrig i stort sett hela tiden men inte kan äta när som helst! Jag har inga direkta cravings heller mer än att jag blir sugen på Gorbys peroger & glass, gärna med mycket choklad. Men det är inte så att jag äter det varje dag!

Så mamma, oroa dig inte! Jag trycker inte bara i mig socker ;)

Höften och ryggen är väl den största boven och har varit det de senaste veckorna. Rätt som det är så bara hugger det till i höften och jag kan knappt gå, känns som jag släpar benet efter mig ibland och det är mest på vänster sida. Lördagskvällen var nog värst hittills; efter att ha varit ute på stan och haft möhippa och i stort sett bara stått och gått hela dagen, så kunde jag knappt ta mig upp för trappan när vi skulle lägga oss. Kröp nästan upp och nästan gråtandes till sängen. Tungt men värt det!

Har ringt barnmorskan idag så jag får väl höra sen vad de säger om det.


Tjing

0 kommentarer: