Pages

onsdag 11 januari 2012

ÄNTLIGEN



ÄNTLIGEN så har jag fått tillbaka min vigselring som har åkt land & rike runt i en månad ungefär.
till priset av ettusen etthundra kronor någonting....så fick jag tillbaka den. Hade inte en tanke på att man var tvungen att betala självrisk för något som JAG inte har åstadkommit själv. Det var ju inte så att jag satt och pillade loss diamanten direkt. Sak samma, nu sitter den på fingret igen och jag är glad för det.

Idag har jag varit på 2 undersökningar på sjukhuset, ena var på Ö.N.H och den snälla läkaren stack upp en sladd/kamera eller nått sådant i näsan och grävde runt - SUPER trevligt. Den andra undersökningen så röntgade de mitt ben som har krånglat i över 1,5 år. Satt och väntade LÄÄÄNGE och var väl klar på 10 min. Hoppas HOPPAS faktiskt att de hittar nått knas med benet så länge det inte är något allvarligt, eftersom jag fortfarande har ont och är svullen där.




 ♥
I morgon så är det en spännande dag då vi ska på inskrivning hos BVC? MVC? jaja, vi ska träffa en barnmorska i alla fall som, gud vet vad hon kommer hitta på ;) Massa frågor som jag har nu kommer jag säkert ha glömt bort tills imorgon, så jag funderar starkt på att skriva en lista att ta med mig.

10.30 är det dags - håll tummarna!

0 kommentarer: