Pages

onsdag 14 december 2011

Onsdag

Idag har vi varit på lucia firande på "dagis". Alla barnen var så himla söta med tomteluvor, luciakronor m.m. Så himla synd att makens dotter inte ville vara med de andra barnen och sjunga...vet inte alls vad det beror på.. eller jo jag vet exakt vad det beror på men kan inte säga mer än att det bara var synd. Hon va himla söt i sin lilla tomteluva.


Nu sitter vi i soffan och myser, pratar, planerar och längtar och tittar på Biggest Looser, riktigt mys program ;)

I morgon ska jag träffa en vän som jag inte träffat sedan vårt bröllop, och som nyss har fått en liten tjej. Ska bli himla mysigt att ses. Sen har jag ett läkarbesök kl 13, äntligen så kanske jag får ett svar på varför mitt ben inte har blivit bra sedan olyckan för 1,5 år sedan.

0 kommentarer: