Pages

lördag 17 december 2011

Olidligt trött

De senaste dagarna eller veckan rättare sagt, har jag varit så himla trött. Alltså läskigt trött så man nästan somnar i bilen...när man kör!!! Igår var det så och även idag är en sådan dag. Tror nog att det var värst igår! Jag slutade jobba tidigare än vad jag trodde att jag skulle göra tack och lov, och tänkte att jag skulle hem och baka upp pepparkaksdegen som var kvar. Det gjorde jag också men jag trodde nästan att jag skulle somna rak lång på bordet med näsan i degen innan jag var klar!! Helt slut som person. Tack och LOV att man har en sån underbar man som hjälpte mig att ta reda på efter mitt julbak och sedan göra klart min frukost till idag medans jag låg på soffan helt utslagen. Man har ju varit trött förr men det här tar nog priset. Som tur är har jag semester hela nästa vecka så någon dag kan man nog sova ut!


Väldigt många JAG det blev... ;)

0 kommentarer: