Pages

lördag 10 december 2011

Idag

Jag har inte sovit så bra i natt...vaknade säkert runt fyra tiden redan men gav upp vid fem när jag insåg att jag inte skulle somna om. Det har varit så flera nätter nu på sista tiden, att jag vaknar utav minsta lilla ljud och sen så går det bara inte att somna om. Skit drygt! Vid 6 tiden vaknade väl maken till liv också...stackarn som aldrig får sova ut.

Så idag har vi varit en sväng till Lager 157 och kollade, riktigt billiga kläder där måste jag säga. Jag köpte en oversized t-shirt för 60 spänn och två stycken tröjor till makens dotter för 50 kr styck. Fina kläder sen vet man ju aldrig hur länge de håller speciellt tösens kläder.

Nu håller vi... eller maken rättare sagt på att fixa taket till "vedboden" efter mitt tjöt! Nej då behövde bara säga till att det borde fixas innan snön kom på allvar, man vill ju inte förstöra veden direkt. Så nu e den snälla mannen ute i kylan och sågar och bankar. Mi love.


t-shirt/lager 157

paljettklänning/H&M
klänningen har jag tänkt att ha till ett par röda byxor som jag beställt från nelly, om jag kan ha dem. Hoppas att de kommer nu i veckan. Annars får det bli fina strumpbyxor till istället. Bilden blev något missvisande också, den glittrar inget alls faktiskt. ;)

Tjing.

0 kommentarer: