Pages

fredag 9 december 2011

Fredag

Vilken dag det har varit idag. Vaknade första gången vid fyra tiden av att det small till så jag trodde att huset skulle rasa... tydligen blåste det FRUKTANSVÄRT mycket, usch vad rädd jag blev men jag  somnade om ganska så snabbt ändå. Sen på dagen träffade jag E på gymet, hon kom nyss hem från Dubai så vi har inte hunnit ses nått efter det och hon var brun och fräsch (vill också åka till solen!) Sen har det blivit lite julklapps shopping, mest till J's dotter men har också köpt lite till mig själv ;) Man önskar ju att man hade några extra stora slantar som man kunde shoppa loss för...

Nu så sitter jag här hemma själv och äter middag framför TVn, kollar på lite på nelly.com - kära nån vad mycket fint det finns..och väntar på att jag ska hämta hem maken som är på julfest!

0 kommentarer: