Pages

tisdag 8 november 2011

Jewelry

Jag skulle verkligen behöva nya smycken.... det är rätt så trist att inte ens ha ett par knoppar att stoppa i öronen, måste styra upp det omgående.  Någon som kan tipsa om en bra smyckes sida på nätet kanske?



Idag har jag varit och tränat med E och maken. Det gick väldigt bra både igår och idag! jag känner av träningsvärken i benen från gårdagens pass och tro mig - det kommer vara VÄRRE i morgon (stackars mig) Idag blev det axlarna och bröstet som fick sig en omgång. Var helt slut när det var dags att köra magen, så att inte ens pallade att ha musik i öronen. Så vad gör jag då?!? jo jag hänger av mig min iPhone (min spritt nya dessutom) på ställningen där jag gör mina hängande benlyft, gör några reps för att sedan göra situps med boll och sedan går jag och duschar. När jag är klar och ska åka hem kommer jag på att jag inte har mobilen med mig! PANIK!!!!!!!! Hur kan jag vara så klantig? Jag springer upp till gymet igen och till tjejernas friviktsrum och där hänger min telefon helt ensam kvar. Snacka om LYCKA :D Puh ska aldrig ta av mig den nå mer.

0 kommentarer: