Pages

tisdag 15 november 2011

Helgen som varit

Hellu..
Vi har haft en riktigt underbar helg uppe hos mina päron i Ljusdal. Vi åkte upp redan på torsdag kväll när jag kom hem från jobbet, vilket gjorde att vi fick en extra dag där med familjen. Det var första gången på länge som jag verkligen inte ville åka tillbaka hem. Saknar mamma, pappa, syster m.familj så OTROLIGT mycket och önskar varje dag att vi bodde närmare varandra. Man missar så himla mycket när det är enormt avstånd mellan oss :(


Riktigt dystra tider nu framöver, man får ju försöka hålla humöret uppe men igår brast det när jag kom hem. Idag känns det minst lika jobbigt, vet inte hur det kommer att kännas om någon månad, eller vid årsskiftet rättare sagt.

I hate not knowing.

Men en sak vet jag, att jag älskar min man över allt annat & av hela mitt hjärta. Tack för att du ger mig stöd & styrka varje dag.

0 kommentarer: