Pages

onsdag 19 oktober 2011

Trevlig kväll


Jag kom hem för en stund sedan till en väldigt sovande make, har faktiskt ingen aning hur jag ens ska kunna försöka somna i denna ljud nivå!!! Men det var inte det jag skulle berätta, jag har varit på inrednings party, företaget heter Zelected by House och OMG vilka fina saker de har. Man önskade ju att man var lite av en miljonär så man kunde ha shoppat loss rejält. Värdinnan/säljaren som vi var hos har för övrigt det finaste hus jag någonsin har sett tror jag, precis så som hon bor vill jag ha mitt hus. Så nu vill jag såklart bygga om hela vårt hus, sa jag att jag behövde vara miljonär?! För det skulle sitta fint nu.

Det fanns en ren i årets julkollektion som hon visade som var så himla fin, jag äger inte många julsaker så jag var tvungen att slå till. Den fanns i 2 storlekar och jag skulle vilja haft båda MEN jag kände att jag inte riktigt hade råd så det blev bara en, den största. Så fort jag har fått hem den så ska jag lägga upp en bild. 

Natti.
xoxo.

0 kommentarer: