Pages

tisdag 11 oktober 2011

Slappar dag

Idag har det inte gjorts många knop, jag försöker vila upp mig maximalt tills i morgon då det är dags att gå tillbaka till jobbet som jag längtar. Inte så stora framsteg heller i sjukan, halsen är fortfarande svullen och jag har svårt att svälja, men hostan har lagt sig lite - när ska detta ta slut?! Jag vill börja använda mitt träningskort som jag skaffade för... 3 veckor sedan!


Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.


Jo, jag har inte ont längre men jag anar ändå att något inte är som det ska vara.
Men då var det inte meningen att det skulle ske nu.


så här kommer lite inspiration från mig

Dessa tavellister vill jag ha med våra bröllopsbilder uppställda på.
Istället för golvlampan i vardagsrummet? - YES tänker jag!


Machallhållare, HUR FINA?! Trend4you

0 kommentarer: