Pages

måndag 10 oktober 2011

Otroligt jobbig natt

Jag har haft en riktigt jobbig natt med hosta och andra komplikationer, väntar på samtal som ska komma när som helst (9.15)!!! så det är lite jobbigt just nu på morgonkvisten. Ska göra mig redo ifall jag måste åka in på en gång. Ska försöka att inte börja gråta när jag pratar med dem, har en "förmåga" att börja göra det så fort jag pratar med någon om min hälsa om jag inte mår bra. suck. Det bästa är väl att jag får ställa in mig på det värsta för att det inte ska bli för jobbigt sen.



tårar i ögonen, tårar i hjärtat.



Ring nu banne mig!!

---------------------------------------------------------------------------------



Fortfarande ovisst!
Samtalet gick snabbt och jag fick ett visst lugn inom mig, men jag är fortfarande väldigt orolig eftersom jag fortfarande har ont. De sa att jag skulle höra av mig om det inte gick över - såklart, och jag hoppas innerligt att det är över till i morgon. I helgen får vi se över detta igen, så det är bara till att vänta och se.

0 kommentarer: