Pages

fredag 7 oktober 2011

Hemlisar

Jag som är sämst på att hålla hemlisar hemliga har just nu den största hemlisen att hålla hemlig. Det kommer dröja några veckor till innan jag kan lyfta på locket för den här.


Det är riktigt sjukstuga här hemma kan jag säga, både maken & jag är helt väck. Jag har varit sjuk i över 1 vecka och halsen är inte ett dugg bättre nu heller,  vilket gör det ganska svårt att äta och dricka och jag har ingen egentlig aptit. Men jag måste äta & dricka, får ju absolut inte slarva som jag har gjort tidigare. Jag ger det i alla fall till på måndag och har det inte blivit bättre så får jag åka till sjukan då.  Min fina man däremot blev riktigt sjuk igår med feber och hela köret, vilket jag har sluppit tack och lov. Stackars pöjk!! det snusas ikapp med hundarna nu kan jag lova.



<3

0 kommentarer: