Pages

måndag 26 september 2011

Sjukling

Oj vad jag inte mår bra just nu.. det började med halsont i lördagskväll och på söndag morgon visste jag inte om jag skulle orka ta mig till jobbet - vilket jag gjorde tillslut. Frös hela dagen och var stekhet tror med säkerhet att jag hade feber och inte nog med det så hade jag grym GRYM värk i hela ryggen. Men jag stod ut hela dagen, tack vare att jag höll mig nere på T3.

Jag mår inte alls bättre idag, orkar knappt prata och har ont i kroppen. Var ändå tvungen att pallra mig ur sängen vid 9-tiden då jag skulle vara nere på Upplans Motor kl 10.00 för ett test av bilen. Det gick bra där, de ska köpa in bilen och jag får lägga 3 tusen emellan så de var ju helt okej och imorgon åker vi in med bilen.


Just nu ligger jag i soffan med lite te & tittar på LA-ink. Vet inte hur jag ska få dagen att gå, borde egentligen göra nått vettigt men orkar helt enkelt inte. Vill att maken ska komma hem nu och bara krama om mig - the LOVE of my life!

0 kommentarer: