Pages

torsdag 12 maj 2011

9 days to go

Nu är det riktigt nära. 
Nästa lördag är det äntligen dags, men det är fortfarande små fix kvar att göra. Börjar bli lite nervös men det är väl bara naturligt?!

Jag har fortfarande inte hittat någon väska att ha... funderar på att ha min lilla svarta Guess.

ANYWAY.

Är i Ljusdal just nu och umgås lite med familjen, mammsen fyller år idag & min systerson i morgon, Babe fyller år på tisdag.... Många födelsedagar nu också.

Jenny gjorde en provsminkning på mig igår som blev SKIT BRA!! och på kvällen så var jag och tränade med en annan Jenny :) - Jag var helt slut i kroppen när vi var klara men känner inget alls i kroppen idag! WTF!


Jag ska strax åka ner till köpningen och köpa mer band till vigselprogrammen som jag började sätta ihop igår, och sen blir det en promenix med Izor runt Kyrksjön!


Tjing!

0 kommentarer: