Pages

söndag 13 mars 2011

SUNDAY

Goddag på er!

Ingen toppen dag idag, jag har haft huvudvärk sedan jag gick upp i morse och den vägrar tydligen släppa. Hade jag varit hemma så hade det inte gjort så mycket. Då hade man kunnat gosa ner sig i soffan med hjärtat och slö tittat på TV, men tyvärr så är jag på jobbet, visserligen är det lugnt just nu men det kommer bli mer att göra mot kvällen.


Det blev så att vi tittade på mello festivalen igår!!! (utan glass :( ) Shit va tragiskt det är. Mådde seriöst illa av vissa bidrag, det är inte så att de artister som var med inte kan sjunga, för de kan de. Men de får ju så ÄCKLIGT DÅLIGA låtar! Seriöst ...bla bla "jag vill ha en man som kan plocka ur en diskmaskin" typ nått sånt! Va fan är det för låt? trodde någon seriöst på att den skulle ha en chans i ESC?

Synd att det gick så dåligt för Nicke Borg & Swingfly de var bäst enligt mig. Sanna Nilsen hade jag kunnat förstå om hon hade vunnit, kändes som en vinnarlåt. Brolle ska jag inte ens nämna, men han kom ju sist även! Så nu var det ur världen, egentligen bryr jag mig inte om såna här tävlingar men när jag ändå tittade kan jag lika gärna spy lite över dem också.

I kväll blir det Solsidan, och då ska jag minsann äta min glass ;)

0 kommentarer: